O mně

pátek 29. srpna 2014

Facebooková soutěž o balíček plný kosmetiky!

Milé dámy, je to tady!
Jak jsem předesílala a slíbila už minulý týden, připravila jsem si pro vás čistě facebookovou soutěž. Oč jde? Je to naprosto jednoduché, chci dát šanci vyhrát i těm, kteří nemají účet na Google + a nemohou mě tak sledovat přes GFC. Sledují mě ale na FB, a tak posílám tuhle soutěž právě tam. A co že můžete získat?


- BB krém Rimmel
- zmatňující podkladovou bázi Rimmel
- řasenku Dermacol
- lesk na rty Essence
- oční stíny Essence
- lak na nehty Oriflame



Tak neváhejte a soutěžte! Stačí, když mi pod tímto postem na mém Facebooku, který lajknete, zanecháte jakýkoli komentář. Třeba to, jak si užíváte poslední prázdninový víkend. Vítězku vyhlásím 1. září společně s výherkyní mé giveaway. V článku i na Facebooku. Takže bleskovka ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)