O mně

sobota 13. září 2014

Letem mým světem a Dny Marianne #photopost

Poslední dobou jsem jako na kolotoči, pořád se něco děje a já mám pocit, že vůbec nestíhám všechno, co bych chtěla. Ale radosti, ty se opomíjet nesmí, že ne. No to v žádném případě. Takže jsem si připravila alespoň rychlý foto post jakožto shrnutí posledního měsíce.


Už před několika týdny jsem byla pracovně ve Znojmě, kde to byla naprostá moravská pohoda se vším všudy! Miluju ten pohodový kraj!



Jeden víkend jsem strávila ve svých milovaných Strakonicích s rodinou a vyrazila jsem se mrknout na Dudácký festival, trochu si užít tu maloměstskou atmosféru ve velkém stylu :)


Nesmím ale zapomínat i na učení. Bohužel. Bože, jak já závidím těm, kteří už mají všechny školy za sebou! ...No, a bez kávy by to nešlo. A už vůbec ne bez domácího zmrzlinového moccacina :)


O víkendech se lehce odpočívá. Byla jsem se podívat na Burgerfestu, ale byla jsem docela zklamaná. Lidí jako blázen, hodinový fronty a jídlo nic moc, není nad to si zajít pěkně do restaurace a bez čekání si tam dát pořádnýho burgera se studeným pivem!




V týdnu opět práce, čekaly mě dvě velké akce - press konference Vichy a La Roche-Posay. U obou značek šlo o největší uvedení pro tento rok. Tentokrát ne v roli novinářky, ale v roli spoluorganizátorky, takže pocity byly naprosto kouzelné! A myslím, že obě akce se nám parádně vydařily.


Nějaké novinky do kosmetického kufříku nesměly chybět, brzy budou na všechno recenze!





No a tento víkend následovaly Dny Marianne, které jsem profrčela rychlostí blesku. Nicméně jsem si to užila, pořídila jsem věcičky, které mi neskutečně zvedly náladu a prožila jsem jedno moc príma dopoledne s mamkou, která dorazila ze Strakonic.









No, a takhle to dopadá, když jsem doma sama, učím se a na vaření nebo cokoli jiného prostě nemám čas. Mám pocit, že po tomhle zkouškovém bude potřeba další detox! :)


A jak užíváte září vy, milé dámy? :)

6 komentářů:

  1. Moc pěkný fotoprůlet Adri :) Tu Moravu a dudácký festival ti trochu závidím a samozřejmě moc přeju :) Ještě jednou děkuju za GA, výhra je skvělá a už ji testuju ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Jéé, to jsem moc ráda, hlavně ať dělá radost ;)

      Vymazat
  2. Když jsem měla zkouškové, tak jsem si objednávala jídlo pořád, hlavně před státnicemi a vůbec jsem to neřešila. Já už mám bohužel školu za sebou a i když jsem se na to moc těšila, najednou mi to tak nějak chybí.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)