O mně

úterý 2. září 2014

Pro mě léto nekončí! #summer #make-up

Já teda nevím jak vy, ale já se odmítám smířit s tím, že by mělo být léto v trapu a já měla očekávat podzim! To teda ne! Takže jsem vtrhla do drogérie a nakoupila jsem si tam několik stále ještě vyletněných kousků. Dva z nich vám ukážu v dnešním článku pěkně přímo v akci. Pojďme společně ještě navodit letní atmosféru plnou slunce, zářivých odlesků, bazénů a pohody.


Mými vyvolenými se staly bronzer a tvářenka od Essence. Obě líčidla jsou dokonale letní a na tváři hezky vypadají. Bez dalších slov pojďme nasát letní atmosféru přímo z fotek.




Foto s bronzerem / Foto s tvářenkou


A jak se smiřujete s odcházejícím létem vy? 

3 komentáře:

  1. Leto tu bolo pred rokom, tento rok a ak nebude koniec sveta pride i o rok. Preco to riesit?
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhledem k tomu, že letos léto nic moc, tak ten přechod na podzim byl celkem neznatelný :-/

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)