O mně

neděle 1. března 2015

Make-up inspiration: 50 shades of grey

50 odstínů se stalo hitem, a to nejen v kinech, ale nechávají se touto tematikou inspirovat snad všichni a všude. Tak jsem si řekla, proč ne?! Šedou barvu mám ráda, ale často sáhnu spíše po šedém svetru nebo tričku, než abych použila v těchto odstínech make-up.
Tentokrát jsem ale udělala výjimku.




Make-up: Vichy
Pudr: the Balm
Stíny: YSL
Černá linka a řasenka: Maybelline
Tvářenka: Benefit
Rtěnka: Dermacol
Lak na nehty: Armani
Svetr: New Yorker


Tak co říkáte na šedý make-up? Nakonec mi přijde dost výrazný, takže žádná šedá myška :)



6 komentářů:

  1. Skvělej makeup, líbí se mi ty Tvoje výrazy :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi :)! Hlavně ty rty jsou super.. Já šedou na očích moc nenosím, ale měla bych začít :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle se mi líbí! Sluší Ti to, dobrá práce.. :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to skvele!! Určite teda žiadna šedá myška, ako si napísala! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)