O mně

neděle 3. ledna 2016

Mé ohlédnutí za rokem 2015

Co je na konci roku vždy pozitivní kromě toho, že vás tak nějak čeká zase nový začátek? Pokaždé si řeknu, že tohle byl ten nejlepší rok v mém životě :) Takováhle rekapitulace je vždycky super, nejen proto, že člověk zavzpomíná, ale také proto, že si uvědomí, jak se má vlastně dobře. A samozřejmě přijde i na to, co ještě vylepšit. Tak se pojďme ohlédnout za těmi dvanácti uplynulými měsíci...


Leden
Už jen to, že Nový rok přivítám s lidmi, které zbožňuji, naše oslavy jsou plné smíchu, radosti a lásky, už to je výhra! To je to správné vykročení do nového roku. 
Hned na začátek ledna jsem si naordinovala několik očistných, relaxačních a ozdravných kúr, abych se cítila po propařených Vánocích a Silvestru líp, což okamžitě zabralo. Mohla jsme se pak s vervou pustit do práce, absolvovat důležité novoroční meetingy a plánování... V půlce měsíce jsem vyrazila, jako vždy, na lyžák na Hochficht s mamky třídou jako instruktorka na snowboard, což jsme si strašně užila a nabrala tam zbytek potřebných sil. Na konci měsíce jsem fotila pro Cosmopolitan, což byl... řekněme zajímavý zážitek. Ocenila bych víc profesionální přístup, ale co už :) 


Únor
Únor se nesl spíš ve znamení akcí a párty :D Hned první týden jsme zapařili hned na bráchovo maturáku, čtrnáct dní na to jsme byli s partou na pivních slavnostech v Táboře, a na konci měsíce jsme oslavili kamarádovy narozky. Do toho jsem se hodně soustředila na StudentPoint, byla na několika zajímavých tiskových konferencí a jinak si dál v poklidu chodila do práce. 



Březen
Tento měsíc byl plný spontánních akcí, takže jednu sobotu jsme se ocitli na moc fajn projížďce lodí po Vltavě, příště jsme se vypravili na SeaFood Festival, další víkend zase na koncert... Ve volných chvílích jsem trávila hodně času se svými editory ze StudentPointu. A navíc jsem stihla udělat rozhovor s Lou z Get the Louk :) 


Duben
Hned první víkend jsme se podívali (prvně v životě) na Karlštejn a na konci měsíce jsme podnikli pětidenní výlet do Amsterdamu. Jeden z nejlepších zážitků v mém životě, neskutečně jsem si to užila! Ještě před Amsterdamem jsem se hodně věnovala práci, měli jsme několik důležitých tiskových konferencí, které jsem pomáhala organizovat a kde jsem nasbírala soustu užitečných zkušeností! Na konci měsíce jsme měli dvoudenní pracovní schůzi, takže tentokrát jsem zcela výjimečně neslavila "Májku", což mě trochu mrzí, ale nedá se nic dělat. 



Květen
Květen se nesl ve znamení práce, StudentPointu a hokeje. V půlce měsíce jsem se zúčastnila dne boje proti rakovině kůže, pomáhala jsem v kampani Skinchecker v osvětě lidí o této nemoci... Myslím, že jsme na této kampani udělali obrovský kus práce a já byla moc pyšná, že mohu být součástí. Také jsem si nenechala užít Pivní festival v Praze a poslední sobotu se konala moc příjemná blogerská akce pod taktovkou značky essence. 




Červen
Červen je měsíc, který mám z celého roku nejraději. Nejprve jsme oslavili přítelovy narozky, potom moje narozky. V červnu se děje vždycky mraky akcí, mezi kterými můžu letos jmenovat koncert mé nejvíc nejoblíbenější kapely Rise Against, festival minipivovarů na Žižkově, dále jsme byli na tiskovce v Café Imperial, kde nám uvařil sám Zdeněk Pohlreich, na konci měsíce se vdávala přítelova ségra, takže jsme byli na parádní svatbě, a nakonec jsme vyrazili na pivní pouť v mých rodných Strakonicích. Posledního června jsem si užila na tiskovce HM, se kterým plánujeme ve StudentPointu nějaké spolupráce, na což se moc těším. 



Červenec
I přesto, že bylo nádherně, neměla jsem žádnou dovču v práci, ale i tak jsem si červenec užila. Vyrazili jsme s partou na Slapy na šlapadla, užívali jsme si horkých dní na Náplavce nebo ve Žlutých lázní...Ve StudentPointu jsme začali plánovat velké změny, takže každá volná minuta patřila myšlenkám právě na to, schůzkám a podobně. I přesto jsem si našla volný víkend na návštěvu mého dědy v lázních v Poděbradech nebo na menší párty s lidma z práce. 


Srpen
Srpen začal velmi zhurta, aplikovali jsme ve StudentPointu změny, které jsme měli naplánované, což mě osobně stálo hodně nervů a úsilí, ale skvělé bylo, že jsem výsledky viděla okamžitě a měla jsem z toho všeho fakt skvělý pocit. No, a také jsem si začala hledat novou práci, protože jsem prostě už nechtěla být v korporátu :) Během toho jsem se ještě zúčastnila moc milého setkání se Celeste Buckingham, kde vznikl i tento rozhovor. Také jsme byli podpořit našeho kamaráda na jeho prvním koncertě s kapelou a závěr léta jsem oslavila na dalším koncertě mé oblíbené kapely Bags. A... nastoupila jsem do nové práce

Září
Září bylo opět plné zvratů... Tím největším bylo to, že jsem... skončila ve své nové práci :D No joo... Víte, když si uvědomíte, že to, co vám řekli na pohovoru, byly jen kecy, aby vás dostaly do firmy, kde nakonec děláte úplně něco jiného, než vám bylo slíbeno... a navíc víte, že tohle prostě není ono, že tam trpíte... není nic lepšího, než tam jednoho krásného dne přijít, poděkovat jim a odejít. Napořád :) Zato jsem si ale parádně užila s mamkou Dny Marianne :D Najednou jsem měla nečekaně spoustu času pro sebe, takže jsem ještě víc začala makat ve StudentPointu, zúčastnila jsem se báječných tiskovek jako třeba představení značky Gelard nebo Gara, byla jsem na tiskovce v rámci Aliance žen s rakovinou prsu a snažila se formou mediální propagace pomáhat, byla jsem na několika křtech knížek... Byla jsem na novinářském představení novinek značky Batiste, měla mraky schůzek kvůli StudentPointu... Užila jsem si strakonickou pouť... Vyrazili jsme na Burgerfest... Na Sea Food Festival v Tróje... A úplně náhodou jsem se ocitla na pohovoru v jedné reklamní agentuře, kam mě okamžitě přijali.
A co je nejdůležitější? Obarvila jsem si zpátky své růžové vlasy!!! :)



Říjen
Protože jsem s novou prací vůbec nepočítala, odložila jsem si o několik dní nástup a na začátku října jsem vyrazila na plánovaný výlet do Skotska. Cestou jsem se stavila v milovaném Amsterdamu a zkrátka celý týden byl naprosto boží! Ze Skotska jsem ještě jela rovnou na víkend na Moravu s partou a jakmile jsem vystřízlivěla, rovnou jsem nastoupila do nové práce.
Práce v reklamce byl vždycky můj sen, minimálně jsem si to vždycky chtěla vyzkoušet, takže jsem za tuhle příležitost byla nakonec moc ráda, i když jsem v tu chvíli o práci zas tolik neusilovala... Teď jsem fakt ráda, že to místo mám, je to zase úplně jiný svět než novinařina a člověk se tam denně učí nové a nové věci, které jednou jistě moc dobře zúročím :) 
Co pro mě bylo v říjnu ještě důležité, je velká očistná kúra, kterou jsem se rozhodla ze zdravotních důvodů podstoupit. Bylo to krušný, ale zdravotně jsem na tom nyní mnohem líp, zbavila jsem se svých potravinových alergií a naučila jsem se o jídle přemýšlet. 
I přes novou práci a svou zdravotní kúru jsem si nenechala ujít několik tiskovek jako třeba uvedení novinek od firmy Polar, byla jsem na předpremiéře filmu Dokonalý šéf, kam jsem byla pozvána kvůli napsání recenze a kde jsem se opět setkala se Zdeňkem Pohlreichem, byla jsem na děkovné párty Dyzajn Marketu za spolupráci, zastupovala jsem partnerské médium na Teniskology... A na konci měsíce jsem si užila halloweenský mejdan v práci



Listopad
Tento měsíc pro mě byl plný nových zkušeností v práci, pustila jsem se s týmem do prvních projektů, dostala jsem své první klienty, vymýšlela jsem své první digitální strategie... Ale samozřejmě jsem si nemohla nechat ujít opět několik zajímavých akcí, jako byla třeba otvíračka bistra Famagusta, párty Havana Clubu, akce s Red Bullem, křest knížky Kafe a cigárko, drink s holkama z předešlé práce nebo sraz třídy po xx letech :) Anebo jsme si s rodinou užívali jarní počasí na Helfenburku :D



Prosinec
Prosinec je pro mě vždy nejhektičtějším měsícem v roce a nebylo tomu ani tentokrát jinak. První týden jsme měli teambuilding s prací, kde jsem si opět uvědomila všechny výhody práce v agentuře. Po nevím jak dlouho jsem byla v divadle, kam jsem byla opět pozvána, abych napsala recenzi na představení. Opět jsem byla podpořit jednoho ze svých kamarádů na jeho jednom z prvních koncertů. Neváhala jsem a upsala jsem se v práci na Mikulášskou, kde jsem strašila děti kolegů jakožto čertice... Absolvovala jsem i velkou rodinnou párty, byla jsem na Represent party a uspořádala jsem vánoční večírek pro své redaktory ve StudentPointu. Dva dny na to následoval vánoční večírek v práci. Druhý den jsem jen přejela k přítelovo rodičům do tábora, kde jsme měli další rodinnou akci. 
Den na to jsme jeli do Strakonic na předvánoční koncert našich místních kapel, který se koná každoročně snad už od nepaměti. Poté následoval Štědrý den a svátky, které se nesly v rodinné atmosféře, pohodové náladě a relativního klidu. Snažila jsem se navštívit všechny, na které přes rok nemám tolik času a věřím, že se mi to i povedlo. A nakonec přišel Silvestr, opět báječné zakončení tohoto spletitého roku s partou, která je mi nejbližší, a samozřejmě po boku mého milého. 



Předsevzetí? 
Předsevzetí na tento rok nemám, předsevzetí si nedávám. Mám jen takovou vizi. A ta má hodně společného s tím, co jsem vám psala už v novoročním přání...Tak ať je ten rok 2016 zase tím doposud nejlepším! :)


7 komentářů:

  1. Je příjemné číst další Tvé shrnutí roku... Pamatuji si na to loňské a i když čtu docela hodně článků na různých blozích, ty Tvoje mi často utkví v paměti (hlavně takové ty na zamyšlení...:-) .. Baví mě číst si přehled roku a přitom si vybavovat jednotlivé články, které jsi k některým událostím psala.. (rozhovor s Celeste, pouť, akce Batiste, Khiels koncert oblíbené kapely a tvoje starší punková fotka..) Tak a teď vypadám jako totální stalker, ale mě ten tvůj blog moc baví!

    Ať je 2016 nejlepší!
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo... wow, já vůbec nevím, co říct, neuvěřitelně jsi mě tím komentářem potěšila, dokonce i přišel přítel, nad čím se tu tak rozplývám, přečetl si to a šel mě obejmout :)
      DĚKUJU!

      Vymazat
    2. Vždyť vůbec nemáš za co! :-) Já jen napsala, jak vidím blog, který tvoříš Ty, takže poděkování na mé straně ^^. I když nebudu lhát, že mě Tvá odpověď nepotěšila :-)).. Měj se pěkně! :)

      Vymazat
  2. Děkuji, děkuji velmi pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové rekapitulace jsou vždy nejlepší. A koukám, že ty jsi toho stihla opravdu hodně. Tak ať se nám všem daří!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se daří a ať máme při další rekapitulaci zase na co vzpomínat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, přečetla jsem ho jedním dechem :-) Měla jsi hodně zajímavý rok, tak ať je i ten nový tak dobrý :-)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)