O mně

čtvrtek 28. dubna 2016

Nenechte si vzít své sny

Učili mě to moji rodiče, učila jsem to vždycky všechny, s kým jsem přišla do kontaktu. Partnery, kamarády, své redaktory i čtenáře. Jděte si za svými sny a za žádnou cenu si je nenechte ničím a nikým vzít. To je moje filosofie, to je smysl mého života. Vědět, co chci, jít si za tím a dělat opravdu jen to, co mě baví, čemu jsem schopná dát maximum, co mě naplňuje a co miluju.

Zdroj

A když se vám to někdo pokouší zkazit, nedejte se! Bojujte, snažte se dál, snažte se jinak. A když to ani přes vaši veškerou snahu není k tomu? Otočte se na patě a vyrazte směrem k novým možnostem a lepším zítřkům. Víte, kdo je jednou někde úspěšný, bude šikovný i jinde, bude úspěšný dál. Kdo ale neví, jak na to a už stokrát vyhořel a neposlouchá rady ostatních, svého snu nejspíš nikdy nedosáhne.

Proto berte každou zkušenost jako skvělou školu života, poučte se z věcí, které nevyšly, a příště buďte ještě o kousíček lepší. Hlavně všechno, co děláte, dělejte především pro sebe, pro svou budoucnost!

Každá vaše cesta by měla někam vést, někam směřovat. Pokud víte, co chcete dokázat, neměníte své postoje a názory jako aprílové počasí, a jdete si pevně za svým, úspěch se dostaví. Ano, občas to chce oběti a investice, ale to je pochopitelné, pak teprve výsledek přijde!

A teď to nejdůležitější. Zůstaňte sví. Pokud jste přesvědčeni sami o sobě, o tom, že vaše postupy a způsob práce je ten nejlepší, neměňte to. Ani kdyby na vás ostatní tlačili, vyžadovali změnu a chtěli po vás něco, s čím se vaše vnitřní já neztotožní. To se raději seberte a jděte rozdávat radost o dům dál. Protože to, jací jste, vás dělá onou úspěšnou osobností, která dojde ke svým vytouženým snům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)