O mně

pátek 17. června 2016

Řada Bi-Oil je kompletní a pomáhá

Po třech letech na českém trhu je značka Bi-Oil kompletní! Nyní můžete zakoupit Bi-Oil ve všech dostupných velikostech – v 60ml, 125ml a 200ml balení. Komplexní Bi-Oil si poradí nejen se striemi a jizvami, ale také s pigmentovými skvrnami, dehydratovanou a stárnoucí pokožkou.


Unikátní kombinace přírodních olejů (heřmánkový, levandulový, měsíčkový a rozmarýnový) a vitaminů je doplněna o patentovanou složku PurCellin Oil, díky které je Bi-Oil lehký a po aplikaci se ihned vstřebává a nezanechává na pokožce mastný film. Vitamin A podporuje tvorbu kolagenu, který zvyšuje její pružnost a texturu. Vitamin E s antioxidačními účinky chrání před nepříznivým vlivem volných radikálů. Přírodní oleje z měsíčku a heřmánku zklidňují citlivou a podrážděnou pokožku. Levandulový a rozmarýnový olej jsou přírodní antiseptika a dokáží zredukovat i drobné kožní vyrážky a zanícení.


Bi-Oil můžete bez obav používat nejen na tělo, ale také na pleť na obličeji. Jizvy a strie jsou jemnější a méně viditelné. Dehydratovaná pokožka opět září a je hebká na dotek. Stárnoucí pokožka je více napnutá a vyhlazená. A pigmentové skvrny jsou zredukovány.

Moje zkušenost s Bi-Oil? 
Moje zkušenost je naprosto skvělá! V zimně jsem se dost ošklivě spálila - horkou vodou celý hřbet ruky. Ze začátku jsem na tišení bolesti splasknutí puchýře a zamezení pálení kůže používala Panthenol. Fungoval skvěle! Když se mi ale puchýř proměnil v jednu velkou jizvu, byla jsem dost zoufalá. To už mi jako zůstane tohleto??? Nezůstalo! Stačilo asi měsíc pravidelně ráno a večer mazat ruku Bi-Oilem a jizvu byste dneska už ani nepoznali :)


Bi-Oil pomáhá!

Dne 23. května 2016 proběhla v pražské kavárně Café Louvre tisková konference, kde byl předán šek s finančním výtěžkem z charitativní akce Bi-Oil pomáhá! panu profesorovi Petru Arengerberovi, který zde zastupoval Dermatologický univerzitní nadační fond. Akce Bi-Oil pomáhá! probíhala na drogeriích dm a na e-shopech KupKosmetiku.cz a Babybaby.cz od 24. února do 22. března 2016. Za každý prodaný Bi-Oil jsme darovali 20 Kč na podporu výzkumu rakoviny kůže. Celkem se vybralo 41 600 Kč. Společnost Mark Distri, spol. s r. o., oficiální distributor Bi-Oilu v ČR a SR, pak přidala stejnou částku. Celkový výtěžek akce tedy je 83 200 Kč a bude použit na nákup laboratorního materiálu pro stanovení hladin markerů na povrchu cirkulujících melanomových buněk u pacientů léčených pro metastazující maligní melanom.



Doporučená cena: Bi-Oil 60 ml 299 Kč, Bi-Oil 125 ml 499 Kč, Bi-Oil 200 ml 699 Kč

Distribuce: drogerie dm, Teta a Rossmann, hypermarkety Globus, Albert, lékárny Benu a Dr. Max, e-shopy KupKosmetiku.cz a Babybaby.cz.

Jaké máte s Bi-Oil zkušenosti vy? Dejte mi vědět :) A co byste řekli takové malé soutěži o jeden olejíček, hm? ;)

3 komentáře:

  1. Jeden olejíček by se mi líbil, ráda bych ho vyzkoušela na strie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bi-Oil je předražená ropa s vitaminy. Pomáhá, protože je to olej a má docela výživné složení, ale myslím, že kdybych si pořídila nějaký květinový olej čistě z přírodních složek, bude výsledek úplně stejný za polovinu ceny :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)