O mně

pondělí 6. června 2016

Tři looky s novou paletkou Maybelline The Blushed NUDES

Řeknu vám to na rovinu, na tuhle paletku jsem se strašně těšila, ale když jsem ji otevřela, najednou jsem vůbec neměla chuť ji vyzkoušet. Přišla mi pro mě moc růžová a třpytivá. Chvilku jsem s prvním vyzkoušením váhala, ale nakonec jsem se nechala zlákat. A řeknu vám, dobře jsem udělala. Sakra dobře. Paletka mě nakonec úplně okouzlila! A s ní i další novinkyod Maybelline-...


Začneme tedy tou paletkou. Na první pohled, jak už jsem psala, mi přišla až moc třpytivá. Po prvním nanesení na víčko jsem ale názor změnila. Třpytky byly převážně jen na povrchu stínu, po nabrání stínu na aplikátor se objeví ryzí a moc pěkná barva. Stíny skoro vůbec nepráší, jsou jemně namleté a takové jakoby mazlavé, moc dobře se nanáší a drží na víčku. A to opravdu od rána až do noci. Je fakt, že pokud vím, že budu mít dlouhý den a ještě v pozdních hodinách chci vypadat dobře, vždycky sáhnu po paletce Maybelline, ať už je to předchůdkyně The NUDES anebo právě tato novinka. 



Zde jsem vyzkoušela i novou řasenku Push Up Drama, ale nebyla jsem s ní zas tolik spokojená, jak jsem čekala. Na první pohled se mi zdála dokonalá, ale po vyzkoušení jsem byla zklamaná. Řasy mi slepovala, bylo těžké je rozčesat, a navíc je ani nijak extra neprodloužila. Dala jsem jí šanci několikrát, ale zatím mě bohužel nepřesvědčila. Takže nadále zůstávám věrná své nejmilovanější Lash Sensational, která je nyní ještě o trošku černější, než kdy bývala. Na rty jsem použila novinku  Super Stay 14 HR dlouhotrvající rtěnku. 14 hodin opravdu nevydrží, ale výdrž je obstojná, barva parádní a nevysušuje rty, takže za mě spokojenost! 


K podtržení celého looku vždy volím černou linku Master Smoky, kterou používám denně už asi rok. Je to nejlepší černá tužka na oči, kterou jsem kdy vyzkoušela! Aplikátor na druhém konci tužky je super pomocník pro "rozmazání" černé linky tak, aby vytvořila pořádný smoky efekt. Linka pak krásně drží celý den. 



Na rty jsem zde použila novinku od Baby Lips, která mě dostala jak svým vzhledem, tak i vůní a krásnou jemnou lesklou barvičkou. Myslím, že je to ideální pomocník na letní looky, navíc jde o opravdu roztomilou a neotřelou vychytávku, která mě prostě baví! 



Pěnový make-up mi na první vyzkoušení nesedl úplně nejlíp, dost mi vysušil bradu, která mi pak začala šupinkovatět. Nicméně pro někoho, kdo má mastnou pleť, bude určitě super pomocníkem. 



Tak jak se vám líčení s Maybelline líbí? Máte už paletku doma? Vyhovuje vám? Anebo si ujíždíte na jiných novinkách? Dejte vědět ;)


8 komentářů:

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)