O mně

neděle 27. listopadu 2016

Adventní GIVEAWAY

Moji milí,
protože je tady 1. Advent a přichází tak čas předvánoční (a protože já Vánoce miluju), rozhodla jsem se pro vás připravit malou giveaway. Mám připraveny 3 pěkné balíčky od essence a také jeden bonusvý od L'Oréal Paris. Mám tam i jednu maličkost od NYXu, která mi přijde extrémně roztomilá :)



Princip soutěže je jednoduchý, stačí mrknout na můj Facebook a pod soutěžní fotku napsat CHCI VYHRÁT VÁNOČNÍ BALÍČEK!

A já každou další adventní neděli vyberu jednoho z vás - jeden takto napsaný komentář - a toho balíčkem odměním.  Samozřejmě ho upozorním na zaslání jeho adresy mně do zprávy. No a tu poslední adventní neděli vyberu třetího šťastlivce, který získá jak jeden z essence balíčku, tak i ten bonusový - od L'Oréal Paris, kde je parádní řasenka, skvělá pastelka na rty a nový Cushion make-up!


Tak si užijte zbytek neděle, dejte si svařák jako já, mějte se krásně 
a buďte hlavně co nejlíp naladění <3 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)