O mně

pátek 30. prosince 2016

Povánoční relax s t: by tetesept

Tak co, už jste si oddechli po předvánočním shonu, po vánočních radovánkách a povánočních návštěvách u příbuzných? Také máte pocit, že byste potřebovali alespoň hodinku jen a jen pro sebe? Nechali jen tak plout své myšlenky a zregenerovali jak tělo, tak mysl? Tak si zapalte svíčku, pusťte oblíbenou muziku a dopřejte pořádnou dlouhou a voňavou koupel. Mám pár tipů, jak si ji ještě zpříjemnit!


Nové pěny do koupele t: by tetesept jsem měla možnost vyzkoušet nedavno a úplně jsem si je zamilovala. Se svou citlivou a alergickou pokožkou se bohužel ve voňavých koupelích nemůžu rochnit příliš často a příliš dlouho, ale když už, tak ať to stojí za to, že jo! A s těmihle kráskami tedy rozhodně stojí! Světlejší varianta, která se jmenuje naprosto trefně PRO MĚ je moje favoritka. Úžasná sladká vůně vás zahalí od hlavy až k patě. Vaše pokožka navíc zůstane po koupeli hezky hydratovaná, a to díky jojobovému oleji a extraktu z fíkového mléka.


Druhá kráska jménem ODPOČINEK drží s tou první krok. Vůně je opět velmi příjemná, ne tolik sladká, spíš taková luxusnější. Nechte se obejmout hedvábnou pěnou s mandlovým olejem. Extrakt z Ylang-Ylang a z růžové orchideje dokonale zklidní vaši mysl a nechá vás jen sladce odpočívat.


Soli do koupele ráda kombinuji s pěnou, no jo, no, když už, tak už. Navíc kdo by odolal PORCI LÁSKY, která voní po šampaňským s černým rybízem nebo PORCI ŠTĚSTÍ, která voní jako broskev s vanilkou, že? Úžasné kombinace, fakt že jo. Navíc jsou i hezkými dárky pro vaše blízké ;)



A jak relaxujete, odpočíváte a regenerujete tělo a mysl vy? Napište mi ;) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)