O mně

neděle 15. ledna 2017

Jak mě vypekla Gabriella Salvete paletka

Značku Gabriella Salvete mám ráda, už pěkných pár let od ní kupuju laky na nehty. Jsou sice na můj vkus celkem drahý, ale co už, oblíbila jsem si je. Mají krásné barvičky a celkem dobře drží, tak proč si nepřiplatit, že? Jako další produkty od této značky jsem už vyzkoušela i několik řasenek a dalších kosmetických vychytávek.
No, a minulý týden jsem si koupila i paletku. To byla ovšem chyba... 


Znáte ten pocit, když máte den blbec a nakonec se v sedm večer upnete na jedinou věc, o které máte pocit, že vám celý den zachrání, že jo? Třeba nákup v Rossmánnku :) Tak jsem to měla minulý týden přesně takhle. Po cestě v tramvaji jsem si našla na Instagramu krásné líčení a říkala jsem si, jak je možný, že ve všech svých paletkách, které doma mám, nemám takové pěkné teplé barvičky... Zašla jsem se tedy mrknout do zmíněné drogerky a zaměřila jsem se na paletky. Do oka mi padla právě tato paletka od Gabriella Salvete. Mé srdéčko zajásalo, byly to přesně ty barvy, co mi doma chyběly. Tak jsem ještě chvilku paletku otáčela v ruce, ale nakonec pochopitelně stejně skončila v nákupním košíku.


Hned druhý den ráno jsem se nadšeně nakrémovala, namejkapovala a šla jsem se nalíčit novými stíny. Jenže okamžitě po nanesení mě začalo pálit víčko. A to celkem hodně. Zkusila jsem na druhé víčko - stejná reakce. Řekla jsem si, že to vydržím, že mám asi jen podrážděnou kůži. Moc jsem si ten den teda neužila a nakonec jsem víčka stejně odlíčila. Druhý den jsem si dala stíny Urban Decay a víčka byla klidná. Tak jsem si řekla, že to byla asi špatná konstalace hvězd a třetí den jsem si dala zase Gábinku. No, chyba. Víčka mě opět začala pálit, natekla mi a zčervenala tak, že to bylo vidět i přes jinak moc dobře pigmentované stíny. Takže jsem víčko okamžitě odlíčila, ošetřila krémem, ale kůže mě pálila, jako bych měla spáleninu od slunce. To se mi ještě nikdy nestalo. Následně jsem nahodila make-up i stíny od Maybelline a víčko bylo úplně v pohodě. Tak jsem se podivila a napsala jsem dotaz na Facebook Gabriella Salvete. 

Víčka po odlíčení stínů Gabriella Salvete.

Popsala jsem celý svůj problém a ptala jsem se, jestli je tohle u jejich paletek normální, protože u žádné jiné značky se mi to nikdy nepřihodilo. Odpověď zněla: Dobrý den, Adriano, to nás velmi mrzí. Zatím jsme žádnou takovou zkušenost nezaznamenali. Budeme to konzultovat s kolegy a napíšeme Vám. Hezký den přejeme 🙂

Nicméně mi žádná další reakce nepřišla. Takže jsem po dalších pěti dnech kontaktovala společnost znovu s tím, že bych ráda věděla, jak budeme situaci řešit. Odpověď mi přišla celkem rychle: Dobrý den, Adriano, jak jsem psala, je nám velmi líto, co se Vám přihodilo. Bohužel naše stíny nejsou hypoalergenní a ve výjimečných případech může dojít k podráždění. Složení však podléhá přísným kritériím, které splňují veškeré normy. Doporučujeme použít před líčením podkladovou bázi Matte Primer i na víčko. Stíny tak nebudou v přímém kontaktu s kůží, a dokonce jim tato báze zajistí delší výdrž. Krásný den přeji 🙂

Takže výsledek je takový: "Máš reakci na naše stíny? Tak si k nim pořiď i bázi, aspoň ti tyhle stíny, co ti málem vypálily oči, vydrží na víčku celý den!" Tak dííík. 

Jako pardon, já jsem taky pracovala v kosmetické společnosti (víc než rok), také jsem řešila alergické reakce nebo jakékoli problémy našich zákaznic, ale nikdy jsem si nedovolila je odbýt nějakou naučenou frází. Vždycky jsme si alespoň vyžádali číslo šarže výrobku, ověřovali jsme, jestli nejde o nějakou špatnou várku zboží, chtěli jsme vidět například fotku zákaznice, abychom posoudili míru podráždění, a zákaznici jsme se vždy snažili nabídnout nějakou rozumnou cestu, jak situaci vyřešit. Nu... Nechce někdo paletku? :) 

Máte také podobné negativní zkušenosti a nějakou značkou? Jak jste postupovali vy? Dejte mi vědět :) 


6 komentářů:

  1. tak toto ma dojalo, naozaj zvláštny prístup firmy...mohli sa aspoň posnažiť ,alebo riešiť kompenzáciu. ja sa priznám, že ak mám nejakú takúto skúsenosť, tak to väčšinou neriešim, pretože napríklad očné linky Miss Sporty ma štípu na očiach, ale nepoužívam ich..potom aj zopár pleťových krémov ma pálilo, tak som postupne zistila čo mi vyhovuje, a už sa vyhýbam produktom, ktoré ma pália :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to koukám, na jejich reakci, ta mě docela překvapila. Mohl to být klidně vadný kus, nebo dokonce prošlý a o nic se nesnažili. No mě co produkty nevyhovují nebo mě prostě pálí, tak je normálně vyhodím :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Přístup firmy je opravdu hrozný. Jejich laky mám taky velmi ráda, ale tahle reakce mě docela udivila. Mě jednou nevyhovoval šampon s kondicionérem. Měla jsem po něm alergickou reakci, tak jsem plná balení vyhodila a koupila jiné výrobky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. To je pěkně mizerný zákaznický servis. Já většinou reklamovala v drogerii...ale pochopitelně za nekvalitní nebo závadný výrobek může především výrobce a měl by se hodně omlouvat a navrhovat vstřícná řešení. Jinak, já bych paletku brala, pokud se vyskytuješ v Praze-alergickou reakci jsem na obličeji neměla vůbec po ničem a stejně jsem ji chtěla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletku jsem o víkendu dala k vyzkoušení mamce, tak uvidíme, co to s ní udělá :D

      Vymazat
  5. Děkuji vám, holky, za vaše komentáře a názory :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)