O mně

pondělí 2. ledna 2017

Mé ohlédnutí za rokem 2016

Tak mám za sebou opět ten nejlepší rok svého života. Tak nějak už tradičně :) Je to celkem fajn pocit - konečně se naučit jednat a chovat se tak, aby člověk následně ničeho nelitoval, aby se jen podíval zpátky na uplynulých dvanáct měsíců a řekl si: Jo, tak to mělo být a bylo to super!
Kromě toho, že jsem se konečně našla, začala jsem naprosto samostaně fungovat a být opravdu spokojená sama se sebou, zažila jsem další spoustu parádních okamžiků, na které si vždy ráda zavzpomínám.


Leden
V půlce ledna jsem už standardně jela na hory jako instruktorka snowboardu a celý týden tam učila ve dne dětičky (jsou to teda spíš patnáctiletí výrostci, ale co už) jezdit a nezabít se, po večerech je hlídala, aby se bavily, ale nemnožily. S každým človíčkem, kterého naučím pár obloučků a hladce přistát mimo oplocení nebo les, mám o něco hezčí pocit na srdíčku.
Hned po horách jsem zažila jeden fakt super koncert s jedním fakt super člověkem... Staré pušky poslouchám dodnes a stará známost už má své starosti, nicméně... Stálo to za to.
Ke konci měsíce jsem si užila maturák přítelkyně svého bráchy - krásný to ples. Týden na to následoval koncert mé oblíbené kapely Glasswall, která už téměř nehraje, takže ani tam jsem nemohla chybět. No a na úplný závěr měsíce jsem jela na služebku do Norimberku na veletrh hraček, což byl další fajn zážitek.


Únor
Na začátku února jsme měli celofiremní výjezd do Rakouska na hory, konečně jsem poznala pořádný kopce a hodně se sblížila s kolegy, bylo to fakt parádní 4 dny! Následoval koncert kapely Escape the Fate, který jsem si po hodně dlouhé době užila se svým nejlepším kamarádem. Na Valentýna si pro mě přítel připravil neskutečnou večeři v Ambiente, kde jsme se tak přežrali, že z romantického večera bylo nakonec jen funění doma u televize s plným břichem, ale ani trochu toho nelituju! V polovině měsíce jsem absolvovala copywriterský kurz, který mě zase posunul o kousek dál v komerčním psaní. Další týden jsem měla workshop na tvorbu strategií pro klienty, což bylo fakt super. Cítím se najednou o mnoho moudřejší.


Březen
Hned začátek března stál za to, a to díky tiskovce Garnier Pure a pak koncertu Simple Plan, kteří mě naprosto nadchli! Bez hudby a kosmetiky já prostě nežiju :) Následovala ještě tiskovka k uvedení značky NYX na český trh a pak už jsem jen oslavovala pracOvní úspěch - vyhráli jsme nového klienta, přičemž šlo o můj první velký projekt, takže vítězství jsem slavila dvojnásob. Oddychnout po náročných dnech i nocích v práci jsem si jela na Moravu do Mikulova na vínečka, kde se opravdu dá parádně vypnout. Velikonoce jsem užívala v klidu a pohodlí domova, s přáteli, u deskovek, u piva...




Duben
Měsíc začal opět důležitými školeními v práci a skvělými koncerty po práci. Tento měsíc jsem se snažila hodně vídat všechny své staré známé a kamarády. Udržování těchto vztahů a pout je pro mě jedna z nejdůležitějších věcí vůbec.
No, a na konci měsíce přišel velký, největší zlom. Po 4 a půl letech jsem skončila ve StudentPointu, kde jsem dělala redaktorku, editorku, posléze i šéfredaktorku, občas account managera, občas zajišťovala PR, zkrátka kde jsem se naučila neskutečně moc věcí a nechala část svého života! Ze začátku to bylo hodně těžký, bylo to jako rozchod po dlouholeté známosti. Nicméně celkem rychle jsem pochopila, že to bylo vlastně to nejlepší, co se mi mohlo stát. Najednou jsem měla víc prostoru na svou práci, kde se mi začalo víc dařit, měla jsem víc času na sebe, na přítele, na kamarády a po lehčí tvůrčí krizi jsem chytla nový vítr do plachet. Konec měsíce jsem oslavila se starou partou a pálením Májky, všechno najednou bylo přesně tak, jak být má.


Květen
V květnu se přesně ukázalo to, co jsem psala výše - měla jsem čas pro sebe. Konečně! Takže celý měsíc se nesl ve znamení koncertů, večeří s kamarády, s kolegy, měla jsem čas na kadeřnici, na kafíčka, na další vzdělávací školení a kurzy, zúčastnila jsem se soutěže Young Lions a na konci měsíce jsem si vyrazila na služebku do Ostravy, kde jsem si užila párty na Stodolní.


Červen
Na začátku června jsme oslavili přítelovy narozeniny, já si užila další parádní koncert svých kamarádů, vedla jsem v práci další projekt, který jsme zase vyhráli, zúčastnila jsem se zajímavé contentové konference, po letech jsem zase naživo viděla své oblíbené Billy Talent, zúčastnila jsem se křtu knížky Minimalismus, a tak naživo potkala Marťu, kterou už dlouho sleduji a obdivuji, no a na konci měsíce jsem oslavila své narozeniny. Oslavu mi připravili jak kolegové v práci, tak pak přítel doma a nakonec ještě rodina a jednu neplánovanou oslavu jsem měla i s kamarády. Všechno to bylo strašně krásný a milý a dojemný a já si všechny oslavy užila plnými doušky. V úplném závěru měsíce jsem šla se svým nejlepším kamarádem na koncert Boysetsfire, naší milované kapely, což se mi opět vrylo hodně hluboko pod kůži. A navíc jsem si na své narozky obarvila poprvé vlasy komplet narůžovo :)



Červenec
Na začátku července mi přítel splnil sen a vzal mě na výlet do Vídně, pak do termálních lázní a nakonec do Budapešti. Bylo to úžasný, neskutečně jsem si to užívala a nasávala jsem pohodu a energii celých 5 dní, co jsem byli na cestách. Dalším super zážitkem byla tiskovka od Garnier v Huricane factory, o které jsem psala tady. Následovalo několik dalších párty večerů a potom další pro mě velký projekt, kdy jsem režírovala a asistovala při natáčení dvou videí pro jednoho našeho klienta, v jednom z nich jsem si nakonec i zahrála hlavní roli, protože jsme neměli herce :D Bylo to náročný, ale bylo to fakt super.




Srpen
V srpnu jsem si co možná nejvíc užívala léto, drinčíky na Náplavce, grilovačky s kamarády, koncerty i výlety... Ke konci měsíce jsem byla na koncertě SUM 41, což řadím mezi své TOP 3 koncerty ever! Neskutečný prostě! Následoval slučák se střední po osmi letech, kde jsem se opět utvrdila v tom, jakej já mám vlastně super život, super práci, super lidi kolem sebe... A vyšel mi článek v Marketing a Média <3



Září
Hned první víkend v září jsme slavili narození kamarádova miminka, takže září bylo zahájeno velmi radostně. Následovala další školení, práce, Babel camp a pak - další Morava - burčáko braní, což jsem si opět parádně užila. Na konci měsíce jsme vyrazili s firmou na teambuilding do Jizerek, co byl další skvělý víkend. A světe div se, na přelomu září a října jsem jela na dovču k moři. Moře po šesti letech! Jééé, to byla nádhera <3



Říjen
Návrat z dovolený byl celkem drsný, protože po týdenním povalování se na horké pláži, cachtání se v moříčku, drinčíkování a debužírování se mi do chladného října moc nechtělo, ale co nadělat. Alespoň jsem si vylepšila náladu novým účesem a následným detoxem, po kterém jsem se zase začala cítit výborně. Návrat do pracovního procesu byl hodně náročný, ale alespoň jsem si vyjela na tři dny do Ostravy na Marketing festival, což mě hodně namotivovalo do dalšího pracovního úsilí. Halloween jsem oslavila s kamarádkami na home sushi párty a konec měsíce jsem si ještě zpříjemnila výletem do Krumlova a na Hlubokou.



Listopad
Listopad byl hodně náročný po pracovní stránce, protože jsme přijali kolegyni, která k tomu úplně tak nebyla, takže spíš než aby pomáhala, práci přidělávala a já jsem z ní byla fakt na paličku... Znáte takový to, když vám někdo takhle vezme veškerou vaši energii a vy pak jen vyflusaně sedíte doma u televize, kterou ani nejste schopni vnímat? Takhle jsem to měla vlastně celý měsíc, trošku krizička, hmm...

Prosinec
Prosinec byl nabitý jako ostatně každý rok. Začátek měsíce mi zase vdechl novou energii. Po tom, co jsem si vánočně vyzdobila byt a začala jsem nakupovat první vánoční dárky, jsme vyrazili na adventní trhy do Drážďan a duch Vánoc kompletně ovládl mou mysl. Pekla jsem cukroví, chodila na svařáky a bylo to moc fajn.



V půlce měsíce jsem vyrazila na hory a konečně taky udělala fakt něco pro sebe - udělala jsem si instruktorký průkaz na snowboard, takže od teď už můžu učit naprosto sofistikovaně. Byl to úžasný týden, sešla se nás tam bezva parta a fakt jsme si to užili. Byť jsme měli náročný výcvik a večery byly náročné společensky, ohromně jsem si odpočinula a pročistila jsem si hlavu. Hned po návratu z kurzu jsme měli v práci vánoční večírek a dva dny na to jsme jeli na oslavu kamarádových třicátin. No jéje, stárneme :)



Vánoce jsem strávila v kruhu rodinném, a i když mi skoro celé svátky nebylo dobře, moc jsem si celý ten týden volna s rodinou užila. Mimo jiné nádherné dárky jsem dostala svůj vysněný diář Kikki.K, takže už se nemůžu dočkat, až začnu plánovat všechny další super akce na rok 2017!


No, a závěr roku jsem opět trávila se svými nejmilovanějšími kamarády, se starou partou jako každý rok. Do nového roku jsem vstupovala po boku svých milých, šťastná, spokojená a s úsměvem na tváři.





No nemám já se báječně? :)
A báječný nový rok přeji vám všem! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)