O mně

čtvrtek 23. února 2017

Co mám na životě ráda

Tahle otázka mě napadla kvůli úplně jiné myšlence. Poslední dobou mám v hlavě otazník– je možné najít na světě člověka, alespoň jednoho, se kterým se dá žít-souznít? Člověka, který k vám bude pasovat jako takzvaná druhá puzzle? Člověka, který bude milovat život stejným způsobem jako vy? Tohle asi nepoznáte dřív, než si ujasníte, co máte rádi vy sami. Kdo jste. A jakou část k sobě potřebujete...


Na životě mám ráda každé nové ráno, kdy se probudím a vím, že mám nějaký důvod vstát z postele. Mám ráda, když za oknem svítí slunce a zpívají ptáci (kromě hrdliček).
Mám ráda vůni ranní kávy. Mám vlastně ráda vůni kávy v jakoukoli hodinu. A taky její chuť. A k ní možná čerstvý croissant. Mám ráda snídaně. Mám ráda snídaně na Náplavce, Náplavku, Prahu a Strakonice. A strakonické pivo. Taky Písek a Tábor, protože v každém z těch měst kus mého života zůstal.
Mám ráda cestu do práce a tu paní, která vždycky stojí na Vltavský a rozdává noviny.
Mám ráda svojí práci a tvoření. Mám ráda noviny. A novináře. Miluju psaní – když je možnost, tak do novin. Když není možnost do novin, je možnost kamkoli jinam. Na papír, na zeď, na internet…
Mám ráda čtení. Knížek, časopisů, hloupých statusů na Facebooku, reklamních sloganů, hudebních textů, básniček a povídek, miluju čtení příběhů. Příběhů svých přátel nebo cizích lidí.
Miluju své přátele, seriál Přátelé a mám ráda lidi. Jsou inspirací. Mám ráda inspiraci, kterou život neustále přináší v takových vlnách, ve kterých se kde kdo skoro utopí. Mám rády ty, kteří se neutopí, kteří bojují, tvoří a o své nápady se dělí. Mám ráda dělit se o vlastní nápady, předávat zkušenosti a učit lidi něco nového. Mám ráda, když mi někdo dá zpětnou vazbu a mé nápady. Mám ráda, když mě někdo pochválí.
Ráda naslouchám a ráda vyprávím.
Mám ráda rodinu a společné Vánoce. Mám ráda vyrábění vlastních přáníček.
Mám ráda radost. Radost z úspěchu. Radost z maličkostí. Radost ze života. Mám ráda úspěch svůj i druhých. Miluju hudbu. Koncerty. Muzikanty. Balet. Fandění na hokeji. Jízdu na snowboardu. Pálivou pizzu. Moře. Alkohol.
Miluju objetí. Líbání. Pokoru. Mám ráda slovo děkuju.
Mám ráda, když mám pečlivě nalakované nehty, čerstvě obarvené vlasy na růžovo a dokonalý make-up. A lidi, kteří to ocení. Mám ráda velké sluneční brýle a černé oblečení.
Mám ráda ty děsivě neomezené možnosti, které život nabízí. Mám ráda výzvy, objevování nových věcí a míst. Mám ráda Bretaň.
Mám ráda prohýřené večery a propovídané dny. Mám ráda akci i odpočinek.
Mám ráda procházky. A po nich dort. Mám ráda čokoládu, chilli a víno. A Conversky.
Mám ráda jízdu na motorce a romantické filmy.
Miluju Instagram.
Mám ráda jaro, léto, podzim a zimu.
Mám ráda cestování, ale ne moc daleko.
Mám ráda nakupování věcí, které nepotřebuju.
Miluju, když někomu udělám radost. Miluju, když se někdo snaží udělat radost mně.
Mám ráda tulipány. Mám ráda oheň v krbu. A teplý svetr na zimu.

A nejraději mám na životě to, že můžete být kýmkoli… a život pro vás má vždycky místo v hlavní roli.

A taková jsem já... a suďte mě :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)