O mně

pátek 17. února 2017

Kikki.K - nejlepší kreativní diář

Vím, že na rozhodování se o tom, jaký diář si na tento rok pořídíte, je takhle ke konci února už celkem pozdě... Ale nedá mi to, abych nevěnovala jednu opěvnou ódu na ten nejlepší diář ever!
Diář je pro mě něco jako svatyně. Je v něm obrovský kus mého života, krásně seřazen, sepsán, zorganizován. Vlastně je to takový dokonalý život sám. Diář já nosím pořád u sebe, mám v něm mraky informací, připomínek, kontaktů, poznámek... Proto je pro mě výběr toho správnýho diáře každý rok celkem zásadní věc. No, a letos, letos to vyhrál jeden na celé čáře. Je to kreativní diář značky Kikki.K a já jsem z něj nadšená... Chcete vědět proč?


  1. celkem se mi trefili s touhle kolekcí barevně do vkusu
  2. celý diář si organizujete úplně sami
  3. máte v něm prázdná políčka, kam si sami nadepíšete měsíce, dny, data
  4. pro každý den máte okénko, do kterého si píšete, kreslíte, lepíte
  5. v diáři je kromě toho ještě spousta místa na poznámky, zápisky, je zde TO DO list...
  6. součástí byly i aršíky se samolepkami
  7. je zde dost místa na vizitky, lístečky, kartičky...
  8. v této kolekci je spousta dalších doplňků, které budu v nejbližší době nutně potřebovat (to je spíš mínus...) :) 
A další důvody jsou zde: 

Krásný design. 


Možnost vložit si do diáře vlastní stránky.

Spousta místa na psaní, kreslení, lepení...

Úchvatné samolepky všude, kam se jen podíváte :) 

A jaký diář používáte vy? Také nedáte bez diáře ani ránu? 




1 komentář:

  1. Tento diář vypadá velmi zajímavě, líbí se mi i barevná kombinace. Já mám jen takový malý, kapesní diář se kterým si v pohodě vystačím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)