O mně

pondělí 13. února 2017

Slavíš Valentýna?

Otázka, kterou pokládá snad každý každému. Až mi to přijde směšné. Valentýn, první máj nebo třeba výročí... Nemělo by do toho každému být houbelec, co kdo a jak slaví? U mě je to ale jednoduché. Já totiž slavím všechno :)


No vážně. Jsem prostě ten typ - slavící typ. Nejraději mám asi narozeniny, kdy ten den patří jen vám. Je to super pocit. Ale nejde jen o mé narozeniny, nadšeně slavím i tento významný den svých blízkých, svých kamarádů. Baví mě vymýšlet dárky, aranžovat květiny, organizovat oslavy, připravovat pro někoho dobroty... Mám ráda, když se lidé sejdou a ukáží oslavenci, že jim na něm záleží, že si vzpomněli a že budou rádi spolu s ním oslavovat jeho den.

Vánoce, další úžasný svátek, který si každoročně užívám plnými doušky. Miluju zdobení stromečku, předvánoční šílení kvůli dárkům, pečení cukroví, vánoční trhy i vůni a chuť punče. Zbožňuju, když se navštěvujeme s příbuznými a kamarády a oslavujeme společná setkání s takovým tím kouzelným a svátečním nádechem.

Velikonoce, jasně, dodnes barvím vajíčka, i když už za mnou žádní koledníci nechodí. Nechávám si naklíčit řeřichu nebo osení, po bytě rozestavuju porcelánové ovečky a králíčky a jiné typicky velikonoční savce. Za oknem zalévám první hyacinty a narcisky, do vázy si styluju tulipány... No a pak ještě týden dlabu vajíčkovou pomazánku.

První máj slavíme vždy u kamaráda na vesnici, kde stavíme vlastní Májku, kterou do rána poctivě hlídáme, děláme oheň, grilujeme, zpíváme a hrajeme na kytary, líbáme se pod třešní... a užíváme si jaro plnými doušky.
Nakonec, slavím i první jarní den :)



Výročí, nejlepší alibi na slavení. Výročí jde udělat totiž úplně ze všeho, což je pro mou "strašně ráda cokoli slavím" povahu top. Nebudu tady raději rozepisovat, jaká všelijaká výročí jsem kdy už oslavila, protože byste si mohli myslet, že jsem totálně hráblá. Jsem schopná oslavit i to, že paní v Bille do mě nenajela nákupním vozíkem, ale s úsměvem se mi vyhla, poradila mi, že mlíko maj o korunu levnější v Kauflandu a pustila mě ve frontě před sebe, protože mám jen jednu věc a ona dva koše. Ale určitě tento nápad nezatracujte a oslavujte, co se jen dá.

Takže zpět k jádru pudla, ano, slavím i Valentýna. Je to prostě další den, kdy mám důvod se hezky oblíknout, namalovat, koupit si něco pro sebe i pro své milované a jít se třeba někam dobře najíst, napít, něco si užít. A ne, ne že bych to jindy nedělala. Slavím v podstatě skoro každý pátek nebo sobotu, že je zase víkend :) Slavím ale klidně i pondělí, že mi začal nový týden! Takže právě proto. Když se můžu jít vyfiknutá dobře najíst v pátek, proč bych si to nezopakovala i v úterý, 14. 2.?

A jak jste na tom s oslavami a tématem Valentýn vy? Dejte vědět ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)