O mně

sobota 25. února 2017

Soutěž o kosmetický balíček

Moji milí,

Také už jste z té zimy unavení a máte radost z každého slunečního paprsku, který vás pošimrá na tváři? Já tedy rozhodně ano, takže mi dnešní den vykouzlil úsměv na tváři. A protože mám radost já, chci udělat radost i vám. A tak jsem si pro vás připravila další soutěž o kosmetický balíček, ze kterého vytvoříte krásný jarní look.
Stačí, když kouknete ke mně na Facebook a pod soutěžní fotku napíšete: CHCI VYHRÁT KOSMETICKÝ BALÍČEK. A pak už si jen držte palce. Já příští sobotu vyberu jednoho výherce, kterému balíček pošlu ;)



V balíčku najdete: 
make-up true match Genius od L'Oréal Paris
oční stíny Color Tatoo od Maybelline
lesk na rty od Rimmel
matnou rtěnku od Maybelline
řasenku Miss Manga od L'Oréal Paris
oční linky Bambi Black od Dermacol 


Tak soutěžte a krásný předjarní čas vám přeji!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)